sunnuntai 29. marraskuuta 2015

1. adventti





E  n s i m m ä i s e n    a d v e n t i n 
kunniaksi esittelen teille lukijoille yhden vanhan joulukortin.
Olen jo muutaman vuoden ajan tehnyt joulukortit valokuvista.
Joskus olen kuvannut tarkoituksella joulukorttia varten, 
joskus taas olen valinnut jonkun vuoden varrella otetun kuvan, joka
on ollut sopivan jouluinen, yleensä se on ollut joku Lapin maisema.
 
Ajattelin postailla jokaisena adventtina yhden joulukortin kuvan teille.
Tämä olkoon minun joulukalenteri täällä blogissani <3

Tämä ensimmäisen adventin joulukortti on kuvattu Levillä joskus
muutamia vuosia sitten.
Tämä ihana mökki on laskettelurinteen kupeessa ja se on tehty
ymmärtääkseni Joulutarina-leffaa varten - tai ainakin se näkyy siinä leffassa :)  
Kaunis, koskettava elokuva muuten! Kannattaa katsoa!
Olen kuvannut tätä mökkiä monta kertaa, se on hyvin kuvauksellinen!
Tämä kuva on hyvinkin jouluinen tunnelmaltaan ja se 
olikin suhteellisen halppoa valinta aikoinaan joulukortiksi.
:)

 




 



4 kommenttia:

KIITOS VIESTISTÄSI :)